vrijdag 4 december 2009

Koken voor een zuster in Den Haag!!!

بسم الله الرحمن الرحيم




Salaam alaikoem akhawaat,



Hierbij wil ik een oproep doen voor een zuster die ik persoonlijk ken.

Het gaat om een moeder met vier kinderen, woonachtig in Den Haag.



Wegens omstandigheden is zij op dit moment alleen en heeft de zorg voor vier kinderen.

Financieel kan zij nauwelijks rondkomen. Lichamelijk en geestelijk zit ze er helemaal doorheen.

De zuster staat echt op instorten. Aangezien zij op dit moment onder andere ook niet in staat is om te koken, ben ik met spoed op zoek naar zusters die omwille van Allah voor haar en haar kinderen zouden willen koken. Drie dagen in de week is zij bij haar vader en 1 dag in de week eten zij en haar gezin bij het rode kruis, deze dag wordt georganiseerd door de voedselbank.



Mochten er zusters bereid zijn om dit te doen, neem dan contact met mij op. Ik ben te bereiken op het emailadres: oehiboeki_fillah@hotmail.com







Wa assalaam 'alaikoem wa rahmathoellahi wa barakatoehoe



oem Mehdi







Op gezag van Aboe Hoerairah (moge Allah tevreden met hem zijn)die gezegd heeft, Dat de boodschapper van Allah (vrede en zegeningen zij met hem) zei: Allah zal op de dag der Opstanding zeggen:



"O zoon van Adam, Ik voelde Mij ziek en jij hebt Mij niet bezocht." Hij zal zeggen:"O heer, en hoe had ik U moeten bezoeken terwijl U de Heer der werelden bent?'' Hij zal zeggen; "wist je niet dat Mijn dienaar ,die en die, ziek is geworden en je hem niet bezocht had? Wist je niet dat als je hem bezocht had, je Mij bij hem aangetroffen zou hebben? O zoon van Adam ik heb je om eten gevraagd en je hebt Mij niet gevoed. "Hij zal zeggen: "O Heer en hoe had ik U moeten voeden, terwijl U toch de Heer der werelden bent?'' Hij zal zeggen "Wist je niet dat Mijn dienaar ,die en die, jou om voedsel had gevraagd en je gaf hem niet te eten? Wist je niet dat als je hem gevoed had je dat zeker bij Mij gevonden had. O zoon van Adam ik vroeg jou om Mij te drinken te geven en je hebt Mij niet te drinken gegeven. "Hij zal zeggen: "O Heer hoe had ik U te drinken moeten geven, want u bent toch de Heer der werelden?" Hij zal zeggen Mijn dienaar die en die, heeft je om drinken gevraagd en je hebt hem niet te drinken gegeven. als je hem te drinken had gegeven dan had je dat zeker bij Mij aangetroffen.



Overgeleverd door Moslim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten