dinsdag 12 juli 2011

steun (kaartje en/of mailondersteuning)gevraagt voor een zuster waarvan dochtertje(5 maanden) in ziekenhuis ligt

As-Salaamu 'Alaykum akhawaati,

Dochtertje van een zuster (5 mnd oud) ligt al vanaf geboorte in het ziekenhuis, heeft al 3 operaties achter de rug moet nu weer een operatie ondergaan inshaae Allaah. Het is daarna de vraag hoe en óf ze zal herstellen, met de Wil van Allaah. Willen jullie dit meisje meenemen in jullie gebeden inshaae Allaah? Ze heet Hajar.

Wie een kaartje wil sturen, dat kan inshaae Allaah:

Ronald McDonaldhuis
T.a.v. Hajar Lahmam
Lundlaan 4
3584 EA Utrecht

Haar moeder heet Amaria Lahmam, voor steunbetuigingen aan haar, kan men mailen naar hulpvoormoslimas@gmail.com via daar krijgen jullie haar mailadres inshaAllah
 Ze heeft niet zoveel mensen om zich heen. Wa qaddar Allaahu wa maashaae fa'al.
Moge Allaah haar bijstaan, haar sabr schenken en moge deze beproeving een reiniging van zonden zijn. Moge Hij haar dochtertje genezen en een goede gezondheid schenken en haar laten opgroeien tot volwassen vrouw met sterk imaan en veel taqwa. Walh'amdulillaah 'alaa kulli h'aal.

BaarakAllaahu feekunnaa.

Umm Youssef Oumaima

Was-Salaamu 'Alaykum Wa Rah'matullaahi Wa Barakaatuh
Sluit je aan bij ons zusternetwerk en draag je steentje bij!!

2 opmerkingen:

  1. verlichtende-gedachtenvrijdag, juli 22, 2011

    Salaam alaikom rahmatoeAllahi wa barakatoe zuster,


    Incha-allah verkeren jullie in goede gezondheid en imaan. Ik wil graag nog laatste poging doen om zowel zusters en broeders te bereiken om te vragen om aanstaande vrijdagmiddag (dohr) of in de avond een doa voor mijn dochter te doen, het lijkt mij dan krachtiger als wij dienaars van Allah te gelijk doa verichten. De reden waarom ik het vraag lezen jullie incha-Allah hier onder.



    Afgelopen maandag heb ik een gesprek gehad inzake de situatie van mijn dochter Hajar. De artsen en chirurgen zijn het eens met elkaar dat zij verder niets voor haar kunnen doen en dat de aandoenning geen slagingskans meer heeft. Zoals zij het zeggen is het afwachten tot zij sterft aan de aandoening. zij geven haar nog twee weken te leven. dit is waar ik op dit moment sta.

    Beste zusters en broeders Allah Subhana wa Ta3ala weet beter ''innaho Allaho qadier 3ala koellie shai'ien''. mijn vertrouwen heb ik in mijn schepper zonder twijfel. Het blijft een zwaar situatie gezien ik hier alleen voor sta als moeder. mijn man heeft mij verlaten toen ik nog zwanger van haar was. de reden daarvan was omdat hij geen kinderen wou en dwong mij tot een abortus. uiteindelijk heb ik voor mijn schepper gekozen en vreesde voor hem. daarop heb ik besloten deze man te verlaten gezien hij geen vrees en niet prtaktiseerde. Alhamdoelilah gaat het veel beter zonder hem in beeld.

    Het valt mij op dat sommige zusters mij en mijn man sterkte wensen vandaar dat ik het verhaal hier boven heb verteld.



    Alle zusters en broeders zijn van harte welkom indien jullie op bezoek willen komen, mijn hart zit vol en heb jullie steun nodig omdat ik jullie ook nodig heb mocht er echts is gebeuren. Incha-Allah zal Allah mij en jullie verhoren in het gebed opdat mijn dochter genezen wordt. Mocht Allah haar willen nemen dan is er geen betere plaats dan bij hem. Als moeder probeer alles binnen mijn macht te doen voor de genezing.



    Misschien zijn er tips wat ik nog niet heb gedaan en wat ik zou nog moeten doen. Ik wil heel graag sadaqa geven aan een behoeftige als ik maar weet wie en waar, misschien dat jullie het weten.

    Beste zusters en broeders ik heb mijn hart bij jullie opgelucht en hoop dat ik jullie niet hiermee lastig heb gevallen, en anders vergeef mij.



    Wa salaam alaikom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bismillaah,

    Assalamoe alaikoem wa rahmatoellaahie wa barakatoehoe, beste akhawaat,

    Ruim een jaar geleden ging onderstaand mailtje de oemmah door. Inmiddels is het dochtertje van de zuster [het dochtertje heette Kawthar, masha-Allaah] overleden, wa inna lillaahi wa inna ilayhi raadjioen. Moge Allaah haar ziel genadig zijn en haar als een middel tot djennah maken voor haar moeder. Ameen.

    De zuster heeft onlangs contact opgenomen omdat ze zich erg eenzaam voelt, en heel erg graag met zusters in contact zou willen komen.
    Zou een ieder die in staat is en bereid is, mij willen contacten [phyl@live.nl] insha-Allaah. Dan kan ik jullie samen in contact brengen met elkaar. Let wel; de zuster woont in omgeving Nijmegen, en het is dus wel handig als de zusters uit die omgeving komen, of daar in ieder geval regelmatig zijn. Verder is de zuster 38 jaar oud en heeft een dochter van 3, masha-Allaah. Voor wat meer info kunnen jullie mij uiteraard ook gewoon mailen, insha-Allaah.

    Zoals de zuster het zelf zei; "Ik mis gewoon een vriendin met wie ik leuke dingen kan doen en bij wie ik m'n hart kan luchten".

    Masha-Allaah, dit is ook meteen een herinnering aan ons, want hoeveel vriendinnen hebben wij waar wij uit kunnen kiezen wanneer we iets leuks willen doen, of wanneer we onze harten willen luchten? Maar staan wij zelf wel klaar voor diezelfde vriendinnen, en weten wij wel écht hoe het met hun gaat?

    Moge Hij onze staat verbeteren!

    Jazaakoenna Allaahoe khayran!

    Wassalamoe alaikoem wa rahmatoellaah,
    Phylicia umm Sabriyyah.

    BeantwoordenVerwijderen