woensdag 17 augustus 2011

hulp gevraagt voor alleenstaande zuster zonder geld!

Assalamoe aleykoem wa rahmatoe Allahi wa barakatoehoe lieve zusters,

Ik hoop dat deze email jullie bereikt in een staat van gezondheid en een sterke imaan.

Ik heb een belangrijke vraag. Ik wil jullie vanuit mijn hart vragen om in deze heilige maand een bijdrage te leveren. Zoals jullie weten wordt in deze heilige maand alle goede daden 70 maal vermenigvuldigt, bv als je 10 euro geeft is het net of je 700 euro hebt gegeven!

Het gaat om de zuster N. Hammi. Zij heeft het financieel en emotioneel erg moeilijk op dit moment.
Zij is een alleenstaande moeder met 2 kinderen en is niet in het bezit van geldige verblijfsdocumenten, daarom komt ze niet in aanmerking voor een uitkering.
Zij is bezig met een rechtelijke procedure en is al vaak in hoger beroep getreden. Dit kost natuurlijk allemaal geld.
Bovendien woont ze in een woning waarvan de huur 500 euro per maand bedraagt. Ze heeft geen inkomen en moet het doen zonder enige steun van de vader van haar kinderen.
Ze geeft alleen lessen aan groepjes vrouwen waarvoor ze zo een 90euro in de maand ontvangt, eten haalt ze van de voedselbank en krijgt ze voornamelijk van betrokkenen...
Desondankt prijst ze Allah swt elke dag voor hetgeen hij haar gegeven heeft en blijft ze positief.

Hopelijk wil jij als je daartoe in staat bent een financiele bijdrage leveren aan deze zuster in nood. Elke bijdrage is nuttig!
Ik garandeer absolute betrouwbaarheid voor dit mailtje. Ik ben mij al te goed bewust van mijn verantwoordelijkheid jegens Allah swt.
Als er vragen zijn beantwoord ik die graag per email en tevens kan ik je in contact brengen met deze zuster. Als je twijfelt, aarzel dan niet om te mailen!
Want het gaat om een kritieke situatie, zij kan elke cent gebruiken op dit moment. Alstublieft, geef wat je kwijt kan..het kan altijd erger. Wie goed doet ontmoet goed!
Als je geen bijdrage kan leveren, help deze lieve zuster dan aub op een andere manier door dit door te sturen naar zo veel mogelijk mensen.
Vergeet haar niet in jullie dua's!

De bijdrage mag gestort worden naar:
Mevrouw N. Hammi
Rekeningnummer: 3194431

Djazazkoem Allahoe gairan en moge Allah swt jullie belonen naar jullie intentie.
Wa aleykoem assalaam wa rahmatoe Allahi wa barakatoehoe

Zuster Hanifa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten