maandag 28 maart 2011

inzameling voor een hartoperatie in marokko!(kindje)

Assalaamu'alaykum wa rahmatullah Zusters en hallo Vriendinnen,



Mijn 3 jarig neefje uit Marokko, is dinsdag jl. onderzocht en moet met spoed een hartoperatie ondergaan.

En omdat er in Marokko geen vorm van zorgverzekering is die dit geheel of gedeeltelijk kan vergoeden, moeten de ouders dit zelf betalen.

De gehele operatie zal 12.000 euro of zelfs wat meer kosten!!

Daarom vraag ik hierbij, jullie dringend om hulp.

Zouden jullie een bijdrage kunnen schenken, voor mijn neefje?

Al is het maar 1 euro, alle beetjes helpen op dit moment.



Jullie kunnen me het persoonlijk geven of overmaken op rekeningnummer 6757135 tnv G. El Gardoui ovv donatie Soulaymen.

Echt mensen, ik kan jullie hulp heel goed gebruiken.



Met vriendelijke groet,

Ghizlane..



Ps: Jullie mogen deze mail ook doorsturen, graag zelfs!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten