vrijdag 11 maart 2011

Vergeef me....

Vergeef me



Ik zou jullie willen helpen

Ik zou jullie willen steunen

Ik zou jullie willen ...



Het spijt me

nu ben ik al geen haar beter

dan zij

Geen haar beter

dan degenen die jullie zouden

MOETEN HELPEN

Geen haar beter

dan zij

die jullie zouden

HOREN TE STEUNEN



Het spijt me

dat ik niet veel kan doen,

dat ik jullie, Palestijnen,

niet kan laten zien

hoe vaak in aan jullie denk

hoeveel ik om jullie geef

hoeveel ik jullie die zuurverdiende steun wil geven

En ik kan enkel wensen

dat met Allahs hulp, incha Allah

jullie krijgen wat jullie toekomt



Maar wat me nog meer spijt,

wat het meest pijn doet

is

dat al deze woorden

nu wel mooi op papier staan,

maar jullie toch geen stap verder hebben geholpen



VERGEEF ME.....

(schrijver: onbekend)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten