zaterdag 21 november 2009

Neem me mee...

Neem me mee...

Neem me mee daar waar de godvrezende moslims wonen,
Neem me mee daar waar ze samenkomen,
Om Allah te aanbidden,
en zusters die later voor mij kunnen  bemiddelen.


Neem mee mee daar waar je de adhan kan horen,
Neem me mee daar waar de mensen je niet storen,
als je rustig wil bidden,
of de niqaab wil dragen te midden,
Van andere zusters..........


Neem me mee daar waar de mannen naar hun broeders en zusters helpen gaan,
Neem me mee daar waar ze je niet alleen laten staan.
Daar waar je de islaam makkelijk kan praktiseren,
Daar waar je meer kan leren.
Te midden van andere zusters....

Neem me mee daar waar bijna geen fitna is,
Neem me mee daar waar de islaam de grootste religie is.
Neem me mee daar waar de moslims Allahs bevelen volgen,
Neem me mee daar waar ze je niet bedolven,
Met harame zaken,
zina alcohol muziek en meer.

Neem me mee,
Daar waar niemand te hoogmoedig is om Allah te aanbidden,
Neem me mee te midden...
Van mijn andere zusters die op mij wachten,
mij verwelkomen en er voor mij zijn.
Tlijkt een ilussie maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn

Neem me mee daar waar jihaad gezegd kan worden,
daar waar de moslims samenkomen
daar waar de tranen stromen
Bij het horen van el-jenna en Djahannam
daar waar  echt La Ilaha Illallah waarde heeft.
en het hart beeft,
Uit angst respect en hoop,
hoop op vergiffenis.
en
Op el-jenna



Geen opmerkingen:

Een reactie posten