maandag 5 oktober 2009

Als ik dood ben




Als ik dood ben,


Huil maar niet,


Allah(swt) is het die je ziet.


Ik weet dat je me niet vergeten zult,


En geef je zelf niet de schuld.






Als ik dood ben,


Treur niet te erg om mij,


Maar wees juist blij,


Dat ik verlost van de pijn in dit leven,


En inshaAllah zal Allah je een betere zuster geven.






Als ik dood ben,


Vraag dan vergiffenis voor mij,


En inshaAllah maakt Allah je blij,


Dat het wel geod gaat komen,


En krijg je goede dromen.






Als ik dood ben,


Vast dan 10 dagen extra voor mij,


En ik hoop dat mijn laatste woorden zullen zijn,


La ilaha illallah


En ik hoop dat jou laatste woorden zullen zijn,


La ilaha illallah


Als ik dood ben ,


Zorg dan voor mijn kinderen die ik achterlaat,


Het is immers een goede daad,


Om voor andermans kinderen te zorgen,


Voed ze op volgends de islam,


En zeg ze dan,


Dat ze mij voor alles wat ik verkeerd heb gedaan moet vergeven,


En dat ik hoop dat ze volgends de islam zullen leven.


En zeg ze dan mama veel van ze houd,


En dat het me berouwd,


Dat ze een moeilijk leven hebben gehad.






Als ik dood ben,


Hoop ik dat Allah al mijn zonden vergeeft,


En dat ik later verder leef,


Daar waar iedereen groot en klein,


Veilig en respektvol en bij elkaar kunnen zijn.


Daar waar geen pijn en ellende meer is,


Daar waar iedereen gelukkig is.......


El- Jenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten