zondag 11 oktober 2009

Voor onze zuster die is heen gegaan


Onze lieve zuster is van ons heen gegaan,


haar dochtertje is alleen komen te staan.


Vele zusters kenden haar,


en maken doea voor haar.


Sommigen zijn nog steeds ontsteld,


dat haar dit overkomen is,


anderen hebben zich er neer bij kunnen leggen,


velen hadden nog iets tegen haar willen zeggen.

 

Sommigen zijn haar misschien alweer vergeten,


Maar bij velen is ze in het hart gebleven,


Ze was een voorbeeld gaf les en was er voor iedereen.


Ze heeft een moeilijk leven gehad,en soms was ze alleen.


Alleen met haar verdriet haar beproevingen en haar pijn,


Samen met haar lieve dochter waar ze later weer samen mee zal zijn.(inshaAllah)


We missen haar,


en maken doea voor haar,


Moge Allah haar vergeven,


Moge Allah haar geen straf in het graf geven,


Moge Allah haar goede daden accepteren.


Moge Allah haar ziel genadig zijn,


En haar dochter helpen en beschermen ze is nog zo klein,


Moge Allah het gemis om haar moeder verlichten,


Moge Allah haar helpen om de salaat te verrichten,


en dat ze op zal staan met een verlicht gevoel omdat ze doea voor haar moeder heeft gedaan.


Moge Allah haar bijstaan om dit verlies goed te verwerken,AMIN


wat voor ons zusters al moeilijk is,


Laat staan hoe het dan voor zon kleine meid is.

 

we kunnen van haar dood leren,


Wij kunnen ook op een dag uit het leven weggerukt worden,


Ze heeft hetgeen bereikt wat wij nog niet bereikt hebben,

 

Ik mis je en hou van je

2 opmerkingen:

  1. De dagen zijn voorbij gegaan,
    Soms lijkt de tijd even stil te staan.
    Ik denk aan jou toen je nog in deze wereld leefde,
    Je dochtertje die aan je kleefde,

    Jou vergeet ik niet!
    Ik weet jij had in deze wereld veel pijn en verdriet.
    Je hebt veel verdriet geleden,
    En hebt voor je rechten gestreden.

    We hebben samen gelachen en gehuild,
    En af en toe heb ik bij je geschuild.
    Het doet pijn af en toe,
    En soms maakt de situatie waarin jij leefde me moe.

    Dan is het tijd voor het ochtendgebed,
    Er is niets meer wat me nog belet.
    Nu stromen de tranen over mijn wangen,
    Moge Allah je vergeven,
    en je een mooi plaatsje in El-jenna geven

    Ik denk aan alle goede dingen die je hebt gedaan in je leven,
    Moge Allah je fouten vergeven.
    Moge Allah je voor al het goeds belonen,
    InshaAllah dat het goed met je gaat komen.
    O Allah vergeef ons groot en klein,
    En ook degenen die er niet meer zijn. (amin)

    Smeken is een van de dingen die ik nog voor je kan doen,
    En ik kan je familie en vrienden bezoeken uit goed fatsoen.
    het hoe en waarom we leven en sterven is me door de jaren heen duidelijker geworden,
    Moge Allah de liefde tussen ons zusters bevorderen.

    De pijn en verdriet glijdt langzaam weg van mij,
    en ik voel me weer vrij.
    De zon is langzaam opgekomen,
    En het heeft mijn zorgen en verdriet om jou weer mee genomen.

    BeantwoordenVerwijderen