maandag 5 oktober 2009

Voor degenen iemand verloren hebben(overleden)

De jaren zijn voorbij gegaan,
Soms lijkt de tijd even stil te staan.
Ik denk aan jou toen je nog in deze wereld leefde,
En ook al was je iemand die voor iets anders streefde.

Jou vergeet ik niet!
Ik weet jij had in deze wereld ook veel pijn en verdriet.
En je hebt ook geleden,
Je hebt ook voor je rechten gestreden.

We hebben samen gelachen en gehuild,
En af en toe heb ik bij je geschuild.
Het doet pijn af en toe,
En soms maakt de situatie waarin jij leefde me moe.

Dan is het tijd voor het ochtendgebed,
Er is niets meer wat me nog belet.
Nu stromen de tranen over mijn wangen,
Mag Allah je vergeven dat je je soms ook overgaf aan het wereldse leven.

Ik denk aan alle goede dingen die je hebt gedaan in je leven,
Mag Allah je fouten vergeven.
Mag Allah je voor al het goeds belonen,
InshaAllah dat het toch nog met je goed gaat komen.
O Allah vergeef ons groot en klein,
En ook degenen die er niet meer zijn. (amin)

Smeken is een van de dingen die ik nog voor je kan doen,En ik kan je familie en vrienden bezoeken uit goed fatsoen.
het hoe en waarom we leven en sterven is me door de jaren heen duidelijker geworden,
Mag Allah de liefde tussen ons mensen bevorderen.

De pijn en verdriet glijdt langzaam weg van mij,
en ik voel me weer vrij.
Het zon is langzaam opgekomen,
En het heeft mijn zorgen en verdriet om jou weer mee genomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten