dinsdag 8 september 2009

Allahoe Akbar!!!!



Allahoe Akbar!!!!!!!


O ALLERHOOGSTE u bent hoge dan alle koningen tezamen.

O BRON VAN VREDE help dat er meer vrede komt in deze wereld.

O SCHENKER schenk het goede in deze wereld.

O BESCHERMER bescherm mij tegen het kwaad.

O VRIEND help mij om u als vriend te zien.

O HET LICHT verruim mijn hart met uw licht.

O VERBIEDER help mij om van het verbodene af teblijven.

O GENEZER schenk mijn zieke hart gezondheid.

O HEERLIJKE vervul mijn hart met uw heerlijkheid.

O LIEFDERIJKE vervul mijn hart met uw liefde.

O STERKE maak mij sterk tegen de onderdrukkers.

O GEDULDIGE help mij om geduldig te zijn in moeilijke tijden.

O LEVENONTNEMENDE ik weet dat er een dag komt dat ik dood zal gaan.

O ALZIENDE u heeft alles gezien wat ik verkeerd heb gedaan.

O ALDOORZIENDE u kent mijn innerlijk

O GETUIGE u ben getuige van al mijn valse beloftes die ik niet waar heb gemaakt.

O ALWETENDE u weet al mijn fouten en tekortkomingen.

O OPTEKENAAR u tekend al mijn zondes op.

O BEROUWAANVARENDE aanvaard mijn berouw.

O LUISTERRIJKE luister naar mijn gebeden en smeekbedes.

O VERHOORDER verhoor mijn gebeden en smeekbedes.

O VERGEVENDS GEZINDE vergeef mijn zonden.

O BEDEKKER VAN ZONDE bedek mijn zonden met de goede dingen die ik heb gedaan.

O MILDE wees mild voor mij op DE LAATSTE DAG!!!!!!!!!!!!!!!


Moge Allah onze gebeden en smeekbedes aanvaarden (amien)
Klik hier voor meer Namen van Allah Subhana wa ta aala


Geen opmerkingen:

Een reactie posten