dinsdag 8 september 2009

Wandel in het licht!!!





Mis je niets in je leven?

Zie je niet dat er mensen zijn die om je geven?

Denk je niet aan de dood?

En waarom voel je jezelf zo groot?


Je begrijpt me niet,

Dat doet me vaak veel verdriet.

Islam is een brandend licht,

Alleen jou ogen blijven dicht.


Je bent sommige regels van de islam vergeten,

En denkt het wel beter te weten,

Of je wilt de regels helemaal niet kennen,

Ik kan er maar moeilijk aan wennen.


Er is niemand die je afremt,

je liegt soms en zegt dat je eerlijk bent.

Wanneer o wanneer gaan je ogen open?

En waarom blijft je hart zo gesloten?


Ik hoop dat je het licht gaat zien,

Dan begrijp je mij ook misschien.

Ik hoop dat het nog goed met je gaat komen,

Maar nu kan ik er alleen nog van dromen.


Omdat hopen bij mijn geloof hoort,

Ik hoop dat Allah je met zijn liefde bekoort.

InshaAllah vind je ook Het Licht in je leven,

Dan kunnen we samen naar het goede streven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten