donderdag 17 september 2009

De vergeten tsechische volkerenmoord!

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Onze Broeders en Zusters.. Bekijk dit filmpje en vergeet geen Dua te doen!! :
(niet geschikt voor gevoelige kijkers)"
O Allah, wij vragen U hen te vatten bij hun kraag en wij zoeken toevlucht bij U tegen hun kwaad." - Overgeleverd door Aboe Daawoed 2/89, authentiek gekwalificeerd door Al-H'aakiem en Ad-dhzahabie 2/142.
"اللّهُـمَّ إِنا نَجْـعَلُكَ في نُحـورِهِـم، وَنَعـوذُ بِكَ مِنْ شُرُورِهـمْ."
"Allaahoemma iennaa nadj'aloeka fie noe'hooeriehiem wa na'oedhoe bieka mien shorooriehiem". "O Allah, U bent mijn toeverlaat en U bent Degene Die mij laat overwinnen.
Omwille van U ga ik over tot de aanval, omwille van U sla ik toe. Met Uw hulp ga ik vechten." - Overgeleverd door Aboe Daawoed 3/42, At-Tiermiedhie 5/572: zie ook Sah'ih' At-Tiermiedhie 3/183.

"اللّهُـمَّ أَنْتَ عَضُـدي، وَأَنْتَ نَصِـيرِي، بِكَ أَجُـولُ وَبِكَ أَصُـولُ وَبِكَ أُقَـاتِل."
"Allaahoemma anta 'adhodie, wa anta nassieerie, bieka adjoeloe, wa bieka asooloe wa bieka oeqaatiel". "Allah is voor ons voldoende en Hij is de Perfecte Vertrouweling." - Overgeleverd door Al-Boekhaarie 5/172.
"اللّهُـمَّ أَنْتَ عَضُـدي، وَأَنْتَ نَصِـيرِي، بِكَ أَجُـولُ وَبِكَ أَصُـولُ وَبِكَ أُقَـاتِل."
"h'asboenaa Allaahoe wa nie'ma al-wakieel". Bron p.s.
Graag deze mail (met verwijdering van mijn e-mail) doorsturen naar anderen a.u.b. DjazakumuAllaahu Gayan Ya Agawaat!
Wa alaikoem salaam wa rahmatoellahi wa barakatoehoe.
''Overhandig het toevertrouwde goed aan degene die jou heeft vertrouwd en verraad niet wie jou heeft verraden'' - Abu Dawud & Thirmidi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten